Friday 4 January 2013

Borong beads dekat GM Klang

ASSALAMMUALAIKUM W.B.T

Hy my lovely readers =) ini entry pertama di tahun 2013 =) masih tak terlambat kan if Mila nak wish Happy New Year =) apa azam tahun baru korang? heee... Mila tak de azam tahun baru, cuma harapan.. nak jadi anak, isteri, pelajar, majikan, pekerja yang baik =) dan setiap apa yang di lakukan dirahmati oleh - NYA ... tak nak buat sesuatu perkara yang berlebihan, sederhana sokmo =)

okeylah... sebenarnya entry hari ni nak cerita mengenai GM Klang... actually, dah lama niat nak pergi GM Klang ni , asyik dngr cerita orang je... swaroski dkt sini murah dan kte boleh beli borong, selain swaroski, pearl beads pon ada.. mmg dah tanam niat nak pergi tengok dan if murah memang beli terus... heee... cuma masa je takde... then, last week, En Qayum bg tau, FMIL nak gie GM Klang untuk cr doorgift sebelah diorg nnt, Mila pon teruja lah dngr ... then, terus ajk en Qayum gie sekali.. time tu dah pukul 5 ptg kot... if tak silap GM Klang ni ttp pkl 7mlm... sempat ke?

Alhamdulillah, sampai jugak , ktrg mmg dh noticed bangunan GM Klang ni , cz selalu jgk lepak jusco bukit tinggi which is opposite je dgn GM Klang =) as mentinoed before, cuma tak berkesempatan singgah ke sini...

Masa 1st time masuk, teruja jgk lah tgk brg yang dijual, semua nya murah2, dan di jual borong, dari pakaian, tuala, mainan kanak-kanak, brooch, beads dll... rupa bentuk lebih krg mcm dkt jambatan merah, surabaya, banyak kedai-kedai, cuma GM Klang ni nmpk lagi canggih dan of course lah nampak baru.. heee...

HEE...sory ya, Mila lupa nak amik gambar masa jalan-jalan dekat sini, mata ni sebok tgk sana sini...

first kedai yang ktrg masuk adalah kedai beads... bnyk gile pearl beads.. yang bestnye.. murah!!! 1 string RM1.50 je.. dgn syarat kena beli lebih dari 12 string... apalagi, memborong lah jawabnye... hee.. kebetulan mmg Mila tgh cr beads untuk jahit dkt baju nikah n reception... dan inilah hasil daripada memborong =)


hijau, putih, purple ;)

till then,

salam sayang,
MILA

12 comments:

  1. btul2....seronok kan murah....la kol 7 ek tutp...ingtkan 5...boleh g r gni....

    ReplyDelete
  2. Kat indo pn murah mila beli 1 pn dapat RM1.50 tu pearl kecik, kalau sederhana/besar RM2.40. mcm rantaiii kalau borong sampai 12 mmg bole dpt murah lagiii. Alyn pn suka pearl :)

    ReplyDelete
  3. pehh bestnye dear.. murah gile la camtu, nak pergi sane jauh sangat pulak hee

    ReplyDelete
  4. dh mcm tasbih rupanya. murah betul ye..

    ReplyDelete
  5. Mila hr2 ana pusing tapi tak jumpa pun gm klang ini.. Sedih

    ReplyDelete
  6. apa nama kedai yang jual beads ni.

    ReplyDelete
  7. saya baru pergi ke GM Klang, kedai yang saya pergi ni nama dia My Collection Trading..Tingkat 1, betol2 berdekatan dengan Escalator..
    ada 2 kedai manik dekat situ,cari kedai my colecction trading..harga 1 string tu 1.50 jee kalau beli borng 12 string..sangat berbaloi la..
    memang banyak pilihan manik2 yang sangat cantik..

    ReplyDelete
  8. kedai my collection trading di gmklang adalah tingkat 1 no 30&31 , tingkat 2 no 120. telephone 03 33251470. mereka ada kedai di kuala lumpur chowkit plaza gm tingkat3 no15. telephone kuala lumpur 0340400435. handphone 0122803334. itulah kedai yang terdapat manik yang pilihan terbanyak di GM

    ReplyDelete
    Replies
    1. selain manik ade x bahan nak buat tasbih?

      Delete
  9. Singgah ke kedai borong kami di 2F-15, Tingkat 2 di GM Klang. Kami ada pelbagai aksesori wanita yang menarik. Semua dalam harga borong.

    PM Borong adalah pemborong aksesori wanita di GM Klang, Klang, Selangor, Malaysia. Produk aksesori wanita yang dipilih adalah sesuai untuk pasaran di Malaysia. Kebanyakan produk kami sesuai untuk dijual di bazar malam, pasar raya, tapak perniagaan, kedai pakaian, kedai aksesori wanita dan kiosk.

    www.borongborong.com.my

    ReplyDelete
  10. kedai manik my collection di kenanga wholesale city tingkat 5-51 baru buka. telephone 0122803334 atau 0392210219

    ReplyDelete
  11. Ada jual patch lace & applique x kt GM Klang?

    ReplyDelete