Showing posts with label CONTEST. Show all posts
Showing posts with label CONTEST. Show all posts

Friday, 5 October 2012

DREAM VEIL CONTEST V2.0

ASSALAMMUALAIKUM W.B.T

Alhamdulillah, Jumaat datang lagi =) Hari ni Mila rest2 ajo sambil layan To The Beautiful You dkt Good.Drama... Then, berhenti jap untuk blogwalking, suddenly, teringat yang CIK MAH (aka Rahmah) ada tag Mila untuk join contest dari Adria Cottage... Mila tak pernah tau masuk mana2 wedding contest ni, bukan apa, nak mengarang ayat tu tak berapa nak reti sangat... hee... sbb mila suka membaca ajo, boleh gitu... ngeee... tapi, untuk contest dari Adria cottage ni tak perlu mengarang berjela2 ayat, just a picture with 2 words... mudah je kan???

so, here they are, the T&C

 
Syarat-syarat penyertaan; 
  1. Hanya untuk bride Disember 2012 – Disember 2013 sahaja   
Yes, I'm!!!  

2.  Sila like FB fan page http://www.facebook.com/AdriaCottage dan share dgn 2 org bakal pengantin

Done!!!  

3. Sila follow blog kami http://adriacottage.blogspot.com dan tag 2 org bakal pengantin
  
Done!!! 

dan, Mila tag

 
 JOM RAMAI-RAMAI MEMERIAHKAN CONTEST NI... HEEEE....

4. Post 1 picture veil idaman anda and describe it in 2 words. (No need essay)


SIMPLE + GORGEOUS!!!


 5. Dan akhir sekali tinggalkan link blog anda pada komen box blog ADRIA COTTAGE


Eh..eh... siapa yang takde blog pon boleh join lol...youllss boleh email tokey ADRIA COTTAGE at fainie_riz@yahoo.com
 
Tarikh tutup contest ialah 26 Oct 2012
dan...

Hadiah-hadiah untuk para pemenang, berupa:
 
Tempat pertama  – 1 exclusive veil  as per your request.
Tempat kedua – 1 hadiah misteri dari kami (Wedding stuff jgk)
 
best kan hadiah2 nye... if menang, tak yah nak pening2 nk buat veil...heee...
Mila sekadar mencuba nasib, menang atau kalah, x kisah, yang penting kita berusaha... ececehhh... terpoyo pulak...
till then,

Salam sayang,

Mila
 
 

Tuesday, 24 July 2012

KEPUTUSAN GIVE AWAY HAND BOUQUET

ASSALAMMALAIKUM W.B.T

Sebelum Mila umumkan siapa yg bertuah mendapat fresh flowers hand bouquet , gubahan dari tangan mila yg biasa2 je ni, mari kite tgk senarai peserta :)

1. NISA
2. IMAH
3. RAHMAH
4. IRA
5. NAJIHA
6. CIK SUSU
7. BIE
8. PETAK BUNGA

terima kasih mila ucapkan kerana sudi join GA x seberapa mila ni... tujuan GA hanya untuk menghargai sokongan anda sekalian selama ini yg sudi menjengah blog our story :)

keputusan nya?

mari kita tanya Random.org



No 2!!!
Tahniah IMAH!!!

nanti imah contact mila ya bile nak redeem HB ni :)
untuk kawan-kawan yg x berjaya, next time mila buat lagi GA macam ni ya... ;)

till then,

salam sayang,

cik MILA

Sunday, 8 April 2012

MAGNOLIA PERT GIVEAWAY 2012

ASSALAM SEMUA...

yuhuuu... Magnolia Pert ada buat giveaway... Hadiahnye berupa jam comel gile nih!!!



untuk yang nak join..korang just klik

jom ramai-ramai memeriahkan giveaway ni... mana tau saya/awak/korang bertuah, dapat jam SEKETUL 
macam gamabar kata atas tu... hehehehhe... AMIN...

till then,

salam sayang,

cik MILA

Tuesday, 28 February 2012

AAWD BUAT CONTEST!!!


ASSALAM SEMUA...

SEMPENA ANNIVERSARY KAMI YANG KE-6,
MILA BERBESAR HATI NAK BUAT CONTEST UNTUK UOOLLSS...

THIS IS OUR FISRT CONTEST UNTUK SEMUA FAN KAMI DI FB DAN FOLLOWER/SILENT READER UNTUK BLOG NI...

HERE THE REWARD!!!


1st PRIZE - MINI PELAMIN worth RM350
2cd PRIZE - MINI PELAMIN vaoucher RM150
3rd PRIZE - MINI PELAMIN voucher RM50

3 HADIAH SAGUHATI BERUPA

FREE RENTAL BANTAL NIKAH 1 PCS WORTH RM30

FUHHH, MENARIK BUKAN!!!

SO,

MACAM MANE NAK JOIN CONTEST NI???

SENANG AJO...

1) LIKE OUR FAN PAGE AZMAH AHMAD WEDDING DECOR & EVENTS

2) BE OUR FOLLOWERS
FOR BOTH BLOG

3) WRITING AS SIMPLE AS YOU CAN ABOUT 
YOUR DREAM WEDDING THEME 
IN YOUR BLOG
TAK ADA BLOG? DONT WORRIES, EMAIL JE CERITA ANDA ITU DEKAT KAMI at azahmad.weddingdecor@gmail.com
UNTUK YANG TULIS DEKAT BLOG KORANG TU, EMAIL JUGA LINK ENTRY TU DEKAT azahmad.weddingdecor@gmail.com

TUJUAN EMAIL, UNTUK MILA TRACE PENYERTAAN KORANG

4) SETIAP CERITA/ENTRY KORANG TU, SILA SERTAKAN 
~ 1 GAMBAR WEDDING THEME ANDA ~
NAMA KORANG & PASANGAN~

TUJUAN - MILA AKAN UPLOAD GAMBAR, NAMA KORANG DAN PASANGAN DALAM ALBUM OUR FIRST CONTEST DI FB AAWD

GAMBAR YANG TELAH KAMI UPLOAD, UOLLS BOLEH SHARE, IF 'LIKE' KORANG LEBIH DARI ORG LAIN, ITU ADALAH BONUS UNTUK KORANG, SEBAB PEMILIHAN PEMENANG BERDASARKAN ENTRY/CERITA YANG KREATIF, IF BANYAK CERITA/ENTRY YANG KREATIF DAN KTRG PON PENING-PENING NAK PILIH PEMENANG, 'LIKE' ITU LAH ('LIKE' YANG PALING BANYAK) YANG AKAN MENENTUKAN PEMENANG

JURI TERDIRI DARIPADA - 3 ORANG TEAM MEMBER AAWD

ITU SAHAJA!!!
SENANG KAN...

SO, APA LAGI JOM JOIN CONTEST NI DARI 
28 FEBRUARY 2012 HINGGA 25 MARCH 2012
PEMENANG AKAN DIUMUMKAN PADA 30 MARCH 2012

HADIAH BOLEH DITUNTUT UNTUK MAJLIS 2012 & 2013
FOC TRANSPORTATION FOR KLANG VALLEY AREA

MINI PELAMIN - SESUAI UNTUK MAJLIS PERNIKAHAN /PERTUNANGAN / KHATAM ALQURAN

TILL THEN,

GOOD LUCK KORANG!!!

salam sayang,

cik MILA